Історія бренду Пандора
Бренд Пандора зараз - один з найуспішніших на світовому ювелірному ринку. Продукцію під торговою маркою PANDORA
продають на 6 континентах, а число країн, де є фірмові представництва компанії, перевалило за 70. Як бренду вдалося досягти такого визнання?
30 років PANDORA здійснює виробництво ювелірних виробів, і за цей час інтерес до них тільки зростає. Схоже, виробникові вдалося-таки перетворити зміст виразу «Ящик Пандори» і надати йому більш позитивного значення. Тим більше, що PANDORA в буквальному сенсі перекладається як «вседающая». Але залишимо осторонь давньогрецьку міфологію і повернемося до історії популярної ювелірної торгової марки.
Історія PANDORA: як все починалося
Підкорення світу почалося з мрії. На дворі був 1982-й, коли чоловік і жінка Еневольдсен відкрили крихітний магазинчик в Копенгагені. У ньому вони продавали авторські хендмейд-прикраси дуже хорошої якості: з дорогоцінних металів, скла і навіть деревини, з камінням і емалевим покриттям. В асортименті були елегантні браслети, унікальні кільця, підвіски. Дизайн і якість прикрас підкорили покупців в Данії. Незабаром про магазинчику знала вся Скандинавія і далі - весь європейський континент.
Через п'ять років, набивши руку на оптовій торгівлі, творці розширили компанію Пандора: найнявши особистого дизайнера, подружжя орієнтуються на самостійному виробництві ювелірних виробів з унікальним впізнаваним стилем. У 1989 році виробничі потужності переміщуються в Таїланд: починається сучасна історія бренду PANDORA.
Поява модульного браслета
У 1999 році компанія Пандора вийшла на світовий ринок. І не просто вийшла - вона прогриміла на ньому і забезпечила успішний ріст продажів на майбутнє. Цим виробник зобов'язаний дизайнерам Лоун, Лізбет, Лі і Медсен. Саме вони створили концепцію браслета Пандора Шарм, який став візитівкою торгової марки. Продажі браслетів стартували в 2000 році, і привели компанію на перші місця за обсягом прибутку на ринку фабричних коштовностей. Браслети з різноманітністю Шарм досі залишаються топовим продуктом, на який орієнтуються розробники нових колекцій.
Підкорення США і Австралії
Історія бренду Пандора розвивалася далі: на початку двохтисячних компанія міцно закріпилася на ринках США, Австралії та Німеччині. Далі, активно розвиваючи дистриб'юторську мережу, торгова марка продовжила збільшувати присутність. Це зажадало збільшення виробничих потужностей. Для цього в 2005 році PANDORA відкрила вже особистий завод в Таїланді. Зараз на ньому виробляють основну кількість прикрас для світових покупців. Але це не єдина фабрика: другу компанія відкрила в 2008 році, третю і четверту - в 2010. Всі за традицією працюють в Таїланді.
2010 рік ознаменувався зміною форми власності: компанія стала публічним акціонерним товариством, з успіхом розмістивши цінні папери на копенгагенської Торгової біржі. Через 2 роки сукупний дохід Пандора склав більше 900 млн. Євро. З роками цей показник продовжує зростати.
Цінності бренду Пандора
Слоган компанії простий, але ємний: «Незабутні моменти». Він відображає суть продукції бренду: кожна прикраса має нагадувати жінкам про найяскравіших і приємних життєвих подіях. Колекції, які створює PANDORA, Об'єднані цікавим принципом: збираючи їх, кожна жінка зможе демонструвати свою життєву історію, свій характер і інші особисті особливості. У цьому полягає філософія PANDORA - складова незмінного успіху цієї компанії, історія якої розпочалася з мрії.