-
Як можна оплатити?Процес оплати:
- Післяплата «Нової Пошти» - оплата проводиться безпосередньо на пошті за фактом отримання та огляду товару (прим .: при цьому крім плати за доставку і товар, необхідно буде окремо оплатити і цю послугу).
- Передоплата - повна оплата на карту Приват Банку.
-
Як здійснюється доставка?Способи доставки:
- Територією України (в будь-яке місто або населений пункт) товар доставляється за допомогою компанії «Нова Пошта» (наявність відділення у Вашому місті можна уточнити на офіційному сайті компанії) і займає від 1 до 3-х днів з моменту оформлення замовлення. Для цього на сайті буде необхідно вказати свої дані: місто і номер відділення «Нової Пошти», де буде зручно забрати товар, ваше ім'я і прізвище, контактний номер телефону.
- Доставка за допомогою «Укрпошти» (здійснюється протягом 5-ти робочих днів).
-
Отримання товаруІнформація про отримання товару:
- Під час отримання замовлення (навіть якщо він був сплачений наперед) переконливе прохання - уважно вивчити ваш товар на наявність каліцтв і відповідність тому, що ви замовляли, не залишаючи відділення пошти. При наявності подряпин або іншого не пов'язаного з доставкою - товар можна відправити назад і обміняти на інший. Якщо ж товар постраждав при транспортуванні (що відбувається досить рідко) - претензії до логістичної компанії.
Ви можете зв'язатися з нами за телефоном:
- 0-800-330-931 (Безкоштовно по Україні)
Ми працюємо за таким графіком:
Пн-Пт з 9:00 - 19:00, нд - не працюємо.
У вихідні дні Ви можете здійснити своє замовлення через «Інтернет-кошик»