• Контакти
  • Доставка і оплата
  • Відгуки
  • Новини
0

Питання відповідь

ПИТАННЯ ЩОДО ОПЛАТИ І ДОСТАВКИ

 

  • • Чи повинен я робити оплату за доставку в разі, якщо прикраса з браком або помилка в замовленні з вини магазину?

У разі, якщо з тих чи інших причин товар не підійшов, ви не сплачуєте доставку.

 

  • • Скільки чекати замовлення після оформлення?

При оформленні замовлення, обов'язково зверніть увагу на статус, що має прикраси, вони допоможуть Вам зорієнтуватися з приблизним часом доставки.

Статус «В наявності» означає, що виріб доставлять по місту Київ в той же або на наступний день, в інші міста доставка здійснюється компанією Нова Пошта. Статус «в наявності (доставка 1-3 дні) 'означає, що виріб Вам будуть доставляти від 1 до 3 днів.

Статус «в наявності (доставка 3-5 днів)» означає, що виріб Вам будуть доставляти від 3 до 5 днів. Статус «під замовлення до 2 тижнів», «під замовлення 2-4 тижні» і «під замовлення 4-6 тижнів» означає, що вироби будуть доставлятися протягом 2, 4 або 6 тижнів. Якщо ви маєте намір замовляти ці прикраси, то обов'язково уточніть ціну - вони можуть змінитися.

 

  • • Як ви залишаєте вироби по території України?

Ми відправляємо вироби компанією «Нова пошта».

 

 

ПИТАННЯ ЩОДО ГАРАНТІЇ І СЕРВІСНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ

 

  • • Справжня чи проба на прикрасі?

Природно. Вироби з срібла і золота, що можна знайти у нас в інтернет-магазині, завжди без винятку мають лазерну або механічну пробу.

 

  • • Чи є можливість обміняти або повернути прикрасу?

У нашому інтернет-магазині Ви можете зробити обмін неушкодженого прикраси на подібні протягом 4 тижнів з моменту покупки або здійснити повернення прикраси, в разі, якщо воно не підходить за кольором, розміром і т. Д., Крім таких випадків:

  1. На прикрасу було вироблено механічне пошкодження або воно було використано;
  2. Властивості ювелірного виробу змінилося після некоректного використання (після перебування в басейні, контакт з лужним миючим засобом, йодом, хлором, будь-яким кремом, маззю, що має в складі ртуть, і т.д.);
  3. Прикраса виконано індивідуально на вимогу покупця;
  4. Закінчився термін можливості обміну і повернення (14 календарних днів).

 

 

ЧАСТО ЗАДАВАНІ ПИТАННЯ

  • • Додаються чи до напівкоштовних каменів сертифікати?

Цей клас каменів не вимагає надання сертифікатів. Інформацію про камені ви можете знайти на бирці прикраси. Якщо є необхідність, Ви можете звернутися за перевіркою і отримання сертифікату до гемологічного центру.

 

  • • Чим відрізняється натуральний камінь від штучного?

У разі, якщо камені натуральні, на нашому сайті і бирці прикраси вказується маса каменю, ограновування, характеристики. Якщо камені штучні, це теж вказують (наприклад, рубін г / т)

 

  • • Що таке карати? Як зрозуміти суть характеристик?

Карат - це одиниця виміру маси дорогоцінного каменю, фактично це п'ята частина грама; позначення того, скільки ювелірна прикраса містить чистого золота. В Україні використовують карати лише з метою вимірювання каменів. Наприклад, 4КР-3 / 4-0.16ct, де '4' - к-ть каменів, 'Кр' - форма ограновування (коло), '3/4' - група кольору / група чистоти (причому 1 - ідеальна чистота / колір ), '0.16ct' - вага каменів в каратах.

 

  • • Від чого залежить забарвлення золота?

Для виробництва прикрас використовують червоне (рожеве), біле, жовте (лимонне) золото. Забарвлення формується з доданих металів в сплав.

 

  • • З якою метою використовують сріблення?

Сріблять найчастіше дизайнерські прикраси (біжутерію). Ці вироби властивості срібних.

 

  • • Що називають позолотою і властиво їй стиратися?

Позолочені вироби - вироби, на які нанесли тонкий золотий шар, що захищає прикраса від впливу оточення, зміцнює його. Часто це роблять з метою надати більш привабливий вигляд виробу. Через деякий час вона зникає. Час служби позолоти від того, наскільки часто виріб використовували.

 

  • • Чи можна скасувати замовлення?

Звичайно, для цього Ви повинні звернутися до консультанта або зайти в особистий кабінет, де можете самостійно відмовитися від замовлення.

 

  • • Який матеріал для шнурка найкраще вибирати?

Кращі з варіантів - еко-шкіра й каучукові шнурки. Якщо Ви підбираєте шнурок для дитини, то зверніть увагу на шнурок і шовку - він не дуже боїться води, отже, його можна не знімати, коли будете купати малюка.

 

  • • Як бути, якщо мені прийшло не той виріб, що я шукав?

При збереженні бирки, чека і упаковки, а також невикористання ювелірного виробу, Ви завжди можете повернути товар або обміняти на інший.

 

  • • Що потрібно, щоб правильно вибрати розмір кільця?

Спочатку виміряйте придбане раніше кільце (його діаметр в мм) або обмірте палець за допомогою нитки. На всіх сторінках з кільцями можна знайти посилання, де можна ввести діаметр пальця і ​​дізнатися потрібний розмір колечка.

 

  • • Чи є у Вас можливість обміняти золоті вироби і якщо є, то які умови?

Для обміну брухту золота на виріб, Ви повинні звернутися до будь-якого з наших магазинів. Щоб дізнатися потрібну кількість золота, що потрібно для обміну на конкретне прикраса, зверніться, будь ласка, до одного з наших консультантів.

 

Ваш метал оцінюється професіоналами, вдаючись до допомоги до спеціальних реактивів, і зважується на спеціальних вагах.

 

Наверх