Чи варто інвестувати в ювелірні прикраси
Все більше людей шукають вигідні способи пасивного заробітку і примноження грошей, щоб впевнено думати про майбутнє. Є різні способи вкладення коштів, але досвідчений інвестор зазвичай використовує декілька доступних варіантів, що збільшує його шанси на успіх і сприяє зниженню інвестиційного ризику.
Найменш ризикованими вважаються активи у вигляді золотих монет, злитків або вироби з золота або срібла. У кожному разі різний рівень ризику і вигоди, але інвестиції в ювелірні прикраси з кожним роком стають все більш популярними. Давайте розберемося, чому це відбувається
Чи варто купувати золоті та срібні прикраси?
Раніше в Україні багато людей купували ювелірні прикраси двічі в житті: коли вони побралися і одружилися. В інших випадках, таких як ювілеї або важливі заходи, було досить срібного кулона, хрестика і пари сережок.
В Індії або в Китаї, де ювелірні вироби продаються найкраще, вони виконують і інші функції за умови, що зроблені із золота, срібла і коштовних каменів.
В Індії період релігійних свят починається в кінці року. Це час вважається найкращим для принесення обітниць і укладення шлюбу. В цей час продажу ювелірних виробів стрімко ростуть. Для індійців і китайців кращим весільним подарунком або просто приданим вважаються золоті намиста, кільця, браслети - досі їх фото заведено відправляти батькам нареченого для прийняття остаточного рішення.
В Україні життєві реалії такі, що людям часто доводиться віддавати пріоритет більш важливих справ. Заробітна плата щодо прожиткового мінімуму в Україні, як мінімум, в 3 рази нижче, ніж в Німеччині, Великобританії і США. Це одна з основних причин того, що коли людина розглядає варіанти довгого і вигідного вкладення, він охочіше витратить більшу суму новий телевізор, комп'ютер, смартфон або автомобіль, ніж на ювелірні аксесуари. Адже це розкіш, а не необхідність. Але предмети застарівають дуже швидко. Те, що нове сьогодні, вже завтра буде коштувати на чверть менше від спочатку витраченої суми.
На відміну від електроніки, нерухомості або одягу, ювелірні прикраси як інвестиція виконують кілька функцій. У них поєднуються практичність і локаційна форма. Вони не зношуються і вічні. При акуратному зверненні через кілька десятків або навіть сотень років вони будуть виглядати, так само як і в день придбання.
Купівля золотого кільця з діамантом або кольє - це вкладення грошей в ювелірні прикраси з кількома вигодами
- вироби з дорогоцінних металів можуть рости в ціні, тому що непідвладні часу і довговічні. Якщо раптом терміново знадобляться гроші, їх завжди можна віднести до ломбарду, а потім викупити або продати навіть за вищою ціною, ніж до придбання;
- комбінація функції розташування з функцією корисності. Коштовності - ювелірні прикраси з золота або срібла - ідеальний аксесуар, який також можна використовувати під час сімейного свята, карнавальної вечірки або ділової зустрічі;
- невеликі розміри, що дозволяє легко транспортувати їх з місця на місце. При необхідності їх можна швидко упакувати коштовності, взяти їх з собою навіть в подорож на інший кінець земної кулі, на відміну від інших популярних інвестиціях, таких як земля, автомобіль, нерухомість;
- інвестиція в почуття, емоції і міжособистісні відносини. Це щастя, яке вони приносять своїм власникам, коли їх носять або дарують близьким. Замикання в сейфі або зберігання тільки в скриньці позбавляє їх цієї цінності і душі, перетворюючи в чисто фізичний продукт;
- спосіб розповісти про себе, надати відповідну інформацію в діловому середовищі, розвивати бізнес-відносини, де дуже важливий імідж. Адже про людину часто судять по першому враженню. Завдяки вдало підібраним прикрасам зростає довіра як до професіонала, що сприяє побудові ділових відносин.
Такі вигоди неможливо отримати, вклавши свої заощадження в золотий злиток, казначейські облігації, відкривши банківський депозит або відстежуючи котирування своїх акцій на біржі.
Чи вигідно вкладати в ювелірні прикраси?
Згадайте всесвітню історію: срібло і золото - це спадщина древніх культур. Дорогоцінні руди не піддаються руйнівному впливу часу, як інші метали. Прикраси тисячолітньої давності все ще можуть виконувати свою функцію корисності, тобто вкладення в ювелірні вироби пережили своїх інвесторів. Оскільки такі предмети антикваріату безоцінні, вони потрапляють в музеї, де відвідувачі досі захоплюються їх пишнотою.
В українській, так і у всесвітній історії, були ситуації, коли ціна на золото падала, тому ризик є завжди. Однак з часом вона повернулася до вихідного показником, а потім почала стрімко зростати. Так відбувається тому, що золото неможливо надрукувати. Його більше не можна добувати або виробляти надприродним способом. Чистого золота дуже мало в природі. Через благородних властивостей воно завжди буде в ціні. Срібла в чистому вигляді теж не багато, воно м'яке, тому ювелірні вироби виготовляють з його сплавів. При додаванні рідкісних дорогоцінних каменів виходить унікальне і коштовний виріб. Його вартість визначається попитом і пропозицією. Щоб ціна на продукт виросла, його попит повинен збільшуватися, а пропозиція - падати. Обидва ці чинники залежать від світових тенденцій і обмінного курсу валюти в Україні.
Виробництво ювелірних товарів складається з 4 компонентів, які підпадають під дію законів попиту і пропозиції:
- дизайн (привабливість, мода, точність виконання);
- мануфактура (праця - ручної або машинний);
- руда;
- камені.
Кожен з них для різних виробів буде мати різне значення. У разі аксесуарів з діамантами камені будуть мати найбільшу вагу, для художніх прикрас ситуація буде аналогічна ринку мистецтва. Основними компонентами інвестицій будуть дизайн і виробництво. Вони більш ризиковані, тому що їх складно описати стандартними показниками. У той час як вкладення в 3-й і 4-й компоненти, тобто в руду і каміння, характеризуються набагато більш простими інструментами.
Від вибору типу прикраси залежить вага окремих його складових. Якщо воно містить багато дорогоцінних каменів, вартість буде визначати ціна мінералів. Художні, виготовлені вручну і унікальні ювелірні вироби будуть мати більшу цінність завдяки другому компоненту - виробництву.
Популярність бренду і репутація виробника ювелірних виробів може суттєво вплинути на його майбутню вартість. Це спрощує продаж продукту в майбутньому, тому що бренд повідомляє потенційному покупцеві, навіщо купувати його ювелірні прикраси. Вони будуть радувати вас своєю елегантністю і сяйво, а також можуть стати довгостроковим вкладенням для поколінь, свого роду особистим внеском в майбутнє ваших дітей і онуків.
Не чекайте вдалого періоду, коли краще купувати срібні і золоті прикраси, а починати інвестувати з невеликих сум прямо зараз. Ознайомтеся з каталогом, виберіть прийнятні за вартістю вироби і замовте їх доставку до вашого міста України.